BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 1 December 2008

...Tolong...


ari ni kok aku jadi pusing? eh,terngomong indon pulak..hehehe...ape la nak jadi.. kat sini ana boleh dikatakan jadik bibik kat sini. tapi mestilah bergaji kan.upah satu hari 10 dollar hk, ehm...lebih kurang rm5 laa.. boleh tahan lah..

kalau nak berbelanja tu susah sikit la sekarang ni sebab ada economy crisis sikit.haih..ape lah ana nak buat ni.. kalau nak keluar jalan2 lak, hergh...sejuk banget(sangat)... hari tu suhu nyer 12darjah celcius.pergh,giler sejuk..siap tambah angin dari laut... girrr sejuk nyer.. ana terus pegang tangan abi ana. oopss.. umi ana jadi jeles kok! rilek laa umi..jangan jeles..

kat sini hari2 tengok kartun especially cartoon network ngan animax. umi ana cakap ana ni mengalahkan budak kecik. suke... sangat tengok kartun.. hehehe.. sengih2 kerang busuk jer lah ana..ape nak buat, umi..? dah anak umi ni suke tengok kartun..

k lah. sampai sini dulu yek! adik ana pun nak post dia punye blog plak! sayonara..

1 comments:

n a b i l a h said...

ceh, kaye la.
meh belanja ckit.
mcd bule je.
haha.
;))